fredag den 25. januar 2013

Skyr med lækkerier

Siden jeg har fået øjnene op for skyrproduktet, har jeg fået mere og mere lyst til at finde ud af, hvordan jeg kan benytte det. Elsker cremefraiche og yoghurt, men prøver ligeså stille at erstatte det lidt med skyr, hvor jeg synes det er muligt. Skyr indeholder mere protein, mindre fedt og giver en større mæthedsfornemmelse. 
Jeg har benyttet frysetørret hindbær, som kan bl.a. købes hos Specialkøbmanden eller hvis man evt. kommer fra Aarhus midtby har de det også ved Schweizerbageriet.

Skyr med lækkerier

1 Person


1-1,5 dl. Skyr
Appelsin
Frysetørret hindbær
Hørfrø
Kokosmel

Skær appelsiner over og i mindre stykker. Drys det over skyr sammen med de andre ting. Velbekomme!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...