mandag den 3. september 2012

Proteinbar uden sukker og mel


Eftersom jeg træner næsten hver dag for tiden, har jeg brug for at restituere hurtigere og derfor tænkte jeg at proteinbar kunne være min løsning da jeg ikke er så god til at drikke proteinpulver alene med vand. Og det færdige resultat blev rigtig godt og dejligt at vide hvad det indeholder :-)

Proteinbar

ca. 12 stk.


3 spsk. Proteinpulver (evt. Elite Whey Protein, Rich Chocolate)
2-3 dl. Havregryn
1 dl. Solsikkekerner
1 spsk. Græskarkerner
1 spsk. Sesamfrø
2 spsk. Hørfrø
1 dl. Rosiner
0,5 dl. Abrikoser
2 Æggehvider
1 Banan
Evt. 1 spsk. Kakao
Lidt Vand
Lidt Olivenolie


Bland sammen og udjævn det på bagepladen. Bages ved 180 grader i varmluftovn i 20-30 min alt efter hvilken ovn man benytter og evt. nederst i ovnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...